2014年1月14日 星期二

打麻雀揀女婿

有人話 , 老人家揀女婿 , 會安排男生打場麻雀 , 觀察其脾氣好壞 , 哈哈 , Eddy 都試過 , 讀預科時 , 和一位同班女同學愛上了 , 女同學樣子清秀 , 與我一見鍾情 , 很快大家便墮入愛河 , 我經常放學後送女同學回家 , 但每次只送到樓下便離開 , 有一天晚上送她到樓下時 , 她叫我陪她上樓因為她大哥和媽媽想見我 , 她媽媽見到我時只是望了我一眼並沒有和我說話 , 但她大哥就笑容滿面的招呼我坐 , 她大哥隨即切了一個橙給我吃 , 然後便問我甜不甜 ? 我答個橙好酸 , 好難食 , 她媽媽和大哥即刻笑起來 , 我以為我一定是答得太坦白令她家人笑我啦 !


第二曰 , 女同學同我講她大哥和媽媽好喜歡我 , 話我老實 , 所以不反對她和我拍拖啦 , 哈哈 , 原來食橙揀女婿都有既 !


講到打麻雀揀女婿我也試過 , 那時在大學讀書 , 在一次偶然的機會在巴士認識了前女友 , 有一天 , 女友對我說她媽媽想請我去她家裡吃午飯 , 食完飯 , 她家姐及弟弟說要開檯打麻雀 , 並安排我坐女友爸爸上家 , 一開始我便做牌 , 所以完全不扣下家牌 , 不要的牌便打 , 因此不斷出沖包自摸 , 當然結果是我輸 , 但我就越打越開心 , 因為見到女友爸爸不斷食糊 , 女友家姐及弟弟也有贏 , 總之大家開開心心 , 而我就考試及格 , 從此和女友家人熟落了 , 有時到女友家夜了未走還留宿一宵呢 , 哈哈 , 當然是做廳長啦 !

20 則留言:

  1. 對呀!麻雀枱上看性格!
    小時候到同學家中純玩打牌咋,同學的姐姐唔好脾氣輸了反枱!嚇得我以後唔敢同佢玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 我有個舊同事又係咁 , 平曰斯文有禮 , 點知有一次同佢打麻雀 ,
      初初都冇乜既 , 但輸得幾百元後就鬧人為咩咁生既牌都打令佢輸錢 ,
      之後仲講粗口添 , 從此我吾再同佢打麻雀 , 亦小同佢講話 , 因為我最怕冇品
      既人 !

      刪除
  2. 愛做牌的人,下家自然笑逐顏開,
    該次Eddy輸了,自然皆大歡喜,
    若然贏了,一家贏三家,不知後果如何?
    難得Eddy輸了也開心,牌品好呀!

    回覆刪除
  3. Ma Grand , 早晨 !
    哈哈 , Eddy 和人打牌 , 一向不是想贏錢 , 只是大家聯絡感情 , 所以是平常心 ,
    若當曰贏了 , 還要一家贏三家 , 一定是我非常的好運和牌順到不得了 , 我會請女友全家到樓下商場酒樓食晚飯 , 大家的感情可以更進一步 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!........輸贏都開心喎!
      咁識做想唔贏得美人歸都難咯!

      刪除
    2. 哈哈 , Ma Grand , Eddy 打牌從來是好牌品的 , 輸多多都吾會嬲 ,
      但贏錢多就怕傷朋友感情 , 所以到時會鬆章 , 出沖 , 等大家開心 !

      刪除
    3. 真喺識做喔!
      想唔做成功人士都難囉!

      刪除
    4. Ma Grand , 早晨 !
      Eddy 見過不小好朋友及同事反臉就因為一些小事 , 大家從此憎恨了 ,
      不再是朋友 , 所以 Eddy 一向小心 , 不會佔任何人小便宜 , 寧願自己
      付出多些 , 例如和朋友 , 下屬和上司共餐 , 每次我都會埋單 , 調派去每
      一個寫字樓工作 , 作為部門主管 , 我都會請所有同事大食會 , 酒樓食飯,
      下午茶 等 , 務求每一位同事都有歸屬感 , 亦會做和事佬化解同事
      間不和 , 今同事間和洽相處 , 所以每一次我要調離 , 同事都會不捨得 ,
      甚至要求我延遲 , 但不可能因為工作在一個 Office 數年便要調離 !

      刪除
    5. 有人說人情練達即文章!
      Eddy深明人情世故,走到那裡都吃香!
      黃昏好,Eddy!

      刪除
    6. Ma Grand , 晚上好 , 妳真是太誇獎我啦 !
      在朋友的眼中 , Eddy 是好好先生 , 沒有架子 , 從冇看低人 ,
      因為自小受到母親的教導 , 做人一定不要貪心 , 待人要忠誠 , 還要幫助有需要的人 , 所以 Eddy 一直警掦自己 , 要努力做到 , 希望在天國的母親能看到她的兒子沒有令她失望 !

      刪除
    7. 也是因為愛!........
      是慈母愛之誘導,完成了Eddy良好品質!
      可見愛的推動力非同少可.

      刪除
    8. 謝謝 Ma Grand 抬舉 , Eddy 只是憑良心做事 , 潔身自愛吧 !

      刪除
  4. Eddy ~ 午安!
    打麻雀揀女婿.....真攪笑!似乎有點兒戲呢!
    無疑麻雀場上也能看到一個人的個性,但總不能單看片面來判斷一個人的本質長短呢!
    我個人喜歡隨心,每個人都有獨特的個性、沒有絕對性的好與壞,對別人有要求時也得先對自己有要求.....用心用時間來觀察判斷人與事!Anyway~ 有趣的分享!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Kanis , 晚上好 , 打麻雀揀女婿祗可以看到一個人的初步性格 , 要深入了解一個人就必須要一段時間觀察才可知道 ,
      愛情好難隨心 , 人家向妳表示愛意 ,妳沒有反應 , 人家就離去了 !

      刪除
    2. Eddy,午安!
      每個人對感情事的處理和表達都會有著不同態度及感受,這一切也倒要藉著一點緣呢!人與人之間的相處之道是一生的學問~~

      刪除
    3. Kanis 講得岩 , 冇緣面對面也不認識 , 有緣千里能相會 !
      好開心認識妳及一班 blog 友 , 大家誠心交流 , 我才有進步 !

      刪除
  5. 晚上好,Eddy!
    祝馬年行蜜運,馬到功成!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand , Eddy 祝妳馬年行好運 , 一家平安順利 !

      刪除
  6. 打麻雀揀女婿,,,,,,,,,,,, Eddy牌品好呀! 深明人情世故, 該是好女婿ar!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , sister Josephine 說得我好開心 , Eddy 與老人家相處得不錯的 ,
      但對女生的心就摸不通 , 好多時女友嬲了我還不知道原因呢 ?

      刪除