2014年3月28日 星期五

親愛的 , 感謝你我們曾經相愛



親愛的 , 感謝妳我們曾經相愛


相遇了, 是緣份 , 大家應該好好珍惜 ,

緣盡了 , 也不必揮手 ,  


因為我們曾經相愛 ,  早已在彼此的心中 !



也許有妳再相遇 , 請妳珍重 ! 




親愛的 , 難忘曾經與妳在一起


自從認識妳 , 便不能忘記 , 因妳實在完美 !
時時刻刻想念妳 , 真的希望每天見到妳愛妳 ,
是天意才認識妳 , 我信與妳有緣有份 ,
我的期待不會白費 , 一定會實現夢想去 !
與妳手牽手漫步 , 享受浪漫人生裡 !

英國傳統式早餐就係咁樣啦 :




 
每次我到英國渡假 , 每朝早 8 點幾 , 我就由屋企行幾分鐘 , 去到 Town Centre 既 Sainbury's 超級市場買一份 The Sun 報紙 ( 40 P , 約港幣 $5 )  , 之後就行去對面街包哂全座地下既  The Sun 餐廳 , 叫一個英國傳統式早餐慢慢食嘆下啦 , 上圖既英式傳統早餐同我叫既有出入 , 我叫既係冇磨菇既 ,  但多塊香脆薯餅 , 價錢係 3.29 英鎊 , 以 1 英鎊換港幣 $13.00 計算 , 即係港幣約 $43 元 , 呢間餐廳好有古典味道 , 掛牆既相架有呢個市鎮一百多年前既風貌同人物 , d 檯椅都有成一百年架 , 餐廳有三千幾尺咁大 , 又有角子機玩 , 座位寬闊 , 仲設有卡位添 , 所以人客都坐得好舒服 , 呢度 d 女侍應全部都係年輕樣靚身材正又穿著非常 Sexy  , 而且人又生得高大 , 所以個個女侍應都好似女明星咁靚架 , 而且佢地經常對我笑容滿面 , 服務週到架 , 絕對吾會吾招呼華人既 , 一早晨同佢地傾下計人都開心 d  , 大家話呢個早餐正吾正呢 ?
   
   吾夠飽既就要叫 Large English Breakfast 啦   , 價錢要 4.60 英鎊 , 以 1 英鎊換港幣 $13.00 計算 , 即係港幣約 $60 元 , 份量就比傳統式早餐多一塊香脆薯餅 , 一條香草豬肉腸 , 一隻蛋 , 一隻大磨菇 , 多 d 黃豆兩塊麵包添 , 呢度 d 香草豬肉腸 , 煙肉同麵包 , 新鮮又好食 , 而且煙肉既 Size 又大塊 , 豬肉腸用真正豬肉做加上香草 , 夠哂粗身又有咬口 , 同香港 d 雞肉腸係好吾同架 , 呢個 Large English Breakfast 咁多份量 , 兩個人都夠食 ;


  
    我同舊愛相愛時曾經應承過請佢去英國食 Large English Breakfast 既 , 吾知幾時可以實現 , 請佢去英國食番次補番數呢 ?   當然係我包埋佢既機票 , 仲要一定坐機倉中間既雙連商務客位 , 因為可以一齊食野 , 傾計 , 訓覺同相偎在一起嘛  , 咁我同舊愛就可以舒舒服服又浪漫咁享受成個飛行旅程啦 !
  
    我一個人食吾哂 Large English Breakfast  咁大份量 , 所以我通常只會叫普通Size 既英國傳統式早餐 ,  但早餐係吾包飲品既 , 一杯細咖啡或一杯大既英國茶就要另外加 1.15 英鎊 , 即港幣$ 15 元 , 呢度 d White Coffee - 白咖啡又叫 Latte 真係好好飲架 , 一 d 都吾苦 , 而且全部都係用新鮮牛奶沖調 , 吾係用熱水沖架 , 而且仲可以向侍應要求在咖啡上面噴上厚厚高高的一層 Cream 同灑上滿滿的朱古力粉 , 個 Look 真係好有滿足感 , 而且真係香甜好好味架 , 咁既質素 , 服務同價錢 , 香港一般既西餐廳絕對係飲吾到既 !







46 則留言:

  1. 如果小E喜歡拍照就好了!咁圖文並茂更加好好分享啦!
    小E真犀利包哂全座地下既 The Sun 餐廳!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella , 早晨 , Eddy 一向小影相架 , 所以從來冇放相上 blog ,
      今次有英國傳統式早餐幅圖都是上網搵既 , 哈哈 , 呢間 The Sun
      餐廳真係好大間 , 3 千幾尺實用面積 , 裝修好有古舊特色 , 侍應
      好有禮貌 , 顧客對食品有任何不滿都會幫妳換過 , 我見過一位英國
      女士差不多食完個牛扒餐對女侍應講不滿煎得太熟 , 好快女侍應
      就為她換上另一碟牛扒仲再加上薯條 , 哈哈 , 香港既餐廳一定吾
      會啋妳 !

      刪除
  2. The Sun 報紙比香港便宜呀!
    Ma Grand有一回去英國旅行,也到過超市,
    賣的貨品不會比香港超市少!
    在酒店吃的自助早餐雖然不過是咖啡、奶茶、果汁、麵包之類,
    但享受那份悠閒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的 , Ma Grand , The Sun 報紙在英國銷路不錯 , 內容充實 , 有時還送禮品給所有買報紙的人 , 有時是送 VCD , 有時是朱古力 !
      英國食品的物價比香港平好多 , 例如一膠瓶 2.27 公升鮮牛奶只售 1 英鎊 ,
      約港幣 13 元 , 但香港就要賣 50 元以上 , 所以我在英國渡每天都大杯大杯飲鮮奶 , 回到香港捨不得飲鮮奶 , 哈哈 , 其他如芝士 , 植物牛油和牛油 , 同樣 Size 及牌子香港要 3 倍價錢 , 豬肉牛肉煙肉也比香港平 3 至 4 成 , 所以香港物價
      太貴了 , 如果要打擊樓價 , 不如打擊物價 , 對市民生活更好更實際 !
      Ma Grand 在英國旅行享受悠閒 , 也正是 Eddy 喜歡到英國渡假的原因 !

      刪除
  3. 下午好,Eddy!
    有些人吃得多,不一定吸收,
    放寬心情享受吃喝,自然健康.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand , 晚上好 !
      Eddy 每次到英國渡假都會每天到餐廳叫一個英國傳統式早餐及
      一大杯白咖啡 , 坐在舒服的椅子享 , 上著網 , 看香港 blog 友
      的網誌 , 一邊吃一遑看 The Sun 報紙 ,就渡過一個悠閒的早上 !
      吃完早餐就行去市中心攤檔購買生果和菜 , 一英鎊可以買到 3至
      4 個大甜橙 或兩條長籮蔔 或一盒 400 克提子 , 又到超市買些肉和牛奶
      才回家煮午飯 !

      刪除
  4. Ma Grand是幾年前去英國旅遊,
    當年香港之物價不若現今之飊升,
    當時感覺在英之消費比香港略高!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand 講得岩 , 幾年前英國的物價不比香港平 , 但這幾年香港通賬
      高 , 有些食品更是大幅上升 , 因為這行業在香港沒有互相競爭 , 只要留意他們售賣物品的價格 都是差不多便知道互相有協議 , 但英國這類行業競爭劇烈 , 有時同一牌子例如牙膏 ,洗頭水兩間不同超市可以價錢相差一倍 , 消費者自然得益 , 所以我在英國超市購物都會去兩間超市格價 , 哈哈 , 英國超市老闆好奇怪 , 例如一些洗頭水沐浴液竟然是250 ml 和 500 ml 價錢一樣 , 消費者當然會買大樽裝啦 !

      刪除
  5. Eddy, white coffee 之中我最喜歡 cappuccino, 在「一廂情願」寫過,但忌廉不能常喝,所以較多喝 skimmed latte 或 regular white coffee.
    其實你有否想過,如果不能與一個人在一起,也許,她不是你的 The One? 而你的那位,將出現在你的未來。 到時請留神,不要對舊記憶過於耗費心神而錯失良緣。

    回覆刪除
    回覆
    1. Bobo , 相信我和妳口味差不多 , 而且都是對食物飲品有要求 , 生活要有品味 !
      妳說得講 , 我一直放不下因為是自己做成當天的分離 , 當時我以為找到 The One 了 , 真可惜 , 未來 The One 是我一直期待的 , 哈哈 , 有一套曰劇 : 仁醫 , 就講→位現代醫生回到 18 世紀的幕府時代 , 行醫救人 , 當時遇上了一位名妓 , 似足了他的醫生女友 : 未來 , 這部劇我看完又看 , 看了十多次 , 因為太好看了 !

      刪除
  6. Eddy,在英國消費,真是要聰明D,仔細D喎!
    平貴相差距離咁大,千祈咪走漏眼!

    回覆刪除
  7. 哈哈 , Ma Grand 在街市有冇見 過 5 , 6 斤重的椰菜 ?
    我曾在英國的市集只用 1 英鎊就買了一個 5 , 6 斤重的椰菜 , 我拿得好辛苦才
    帶回家裡 , 足足吃了一星期才吃完 , 英國超市也有新鮮黃油雞賣 , 不是冰鮮
    或雪藏 , 約 2斤多重 , 賣 5 英鎊多一隻即港幣約 70 元 , 我會買來半隻煲湯 ,
    半隻雲耳金針蒸雞 , 味道非常正 , 有時我會去餐廳叫一客炸魚薯條包一杯
    飲品賣 5.1 英鎊 , 約 65 元 , 份量好大 , 有一大 條脆炸鱈魚柳 , 一大堆薯條和鮮綠青豆 , 相當好味 , 在香港餐廳吃一客同份量的炸鱈魚薯條連一杯飲品相信要百多元港幣 !

    回覆刪除
  8. Large English Breakfast .......... Hey Eddy sir, table for two .........please !

    回覆刪除
  9. Sister Josephine , 歡迎 , 巳為妳 Book 了兩位檯 , 隨時可以到來享用
    Large English Breakfast , 哈哈 !

    回覆刪除
  10. Eddy,在英國消費一點不貴喔!
    香港的物價指數越來越驚人,
    房地價亦然,美麗的東方之珠褪色囉!

    回覆刪除
  11. Ma Grand , 因為香港沒有像英國設立反壟斷法例 , 沒有保障消費權益 , 致令
    營商者可以協商物品售價 , 所以物價和房價急升 , 才導致今天的惡果 !
    不講妳不知 , 我在英國超市買的長粘白米只是 0.4 英鎊一公斤 , 約港幣 $5 元,
    味道不差 , 比香港還平宜 , 麵包更是 20 多塊 800 克重只要 0.5 英鎊 , 所以在
    英國 , 物價開支比香港平 , 只是電費就是香港的 3 倍 , 因此英國家庭一般晚上 7 , 8
    就關了主要的燈光或睡覺以省電 !

    回覆刪除
  12. Hi Eddy~
    每次聽到你談及在英國度假的花萃及你那至愛的英式早餐,都感受到你那份興奮、那份滿足呢!現時各地物價高漲,相對比,英國確實不貴......但這份英式早餐對Kanis而言便是Extra Large Size 了! ^0^
    預祝Eddy周末假期愉快!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Kanis , 早晨 , 我在英國餐廳常見人叫 Large breakfast , 就算是老人家
      亦一樣 , 哈哈 , 想不到吧 , 講真 , 我從未一個人叫大早餐食 , 因為份量太大
      了 , 在英國的街頭 , 可以隨時見到當地人拿著熱狗 , 漢堡飽大啖食 , 以前
      我不明為何他們可以隨時吃束西 , 後來我才想到是英國的天氣比較寒冷 ,
      所以他們食量大和經常要進食令身體保持溫暖 ; 香港從來不會管制物價 , 例如牛肉供應商只得一家壟斷供應 , 沒有競爭 , 鮮牛肉才會售賣超過 100 元一斤 , 英國牛肉就開放供應 , 所以牛肉才大約 60 元一斤 , 因此我在香港巳好久
      沒有到街市買牛肉吃了 !
      祝 Kanis 週末愉快 , 一切如意 !

      刪除
  13. 早晨,Eddy!
    米........是主要糧食呀,竟如此便宜!
    香港要捱貴米呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand , 早晨 !
      英國亦有貴價的米 , 1 至 2 英鎊 1 公斤也有 , 初到英國時我曾買來
      吃但發覺和 0.4 英鎊 1 公斤的米沒有大分別 , 香港物價高因為港元和
      美金掛勾 , 美金兌換外幣下跌 , 輸入的外地物品便提高價格 , 而人民幣過去
      不斷升值亦令供港食品價格上升 , 通賬高 , 所以就算市民年年加薪也難抵受開支大幅上升 !
      祝 Ma Grand 週未假曰愉快 , 一切如意 !

      刪除
  14. 週末好,Eddy!
    去年買一個檸檬不過2元,在市場偶然5元還可買3個,
    今天在超市買3個售14.9元呀!

    回覆刪除
  15. Ma Grand , 下午好 !
    $5 元一個檸檬真是太貴 , 可能今年檸檬收成不好吧 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 買一個要 $7 真是太貴了 , 上月我在英國在市集攤檔 , 一英鎊可以
      買一小盆約 5 至 6 個檸檬 , 一個約要 2.5 港幤 , 超市就較貴 , 約 30 P ,
      約港幣 3. 8 一個 !

      刪除
  16. 回覆
    1. Ma Grand , 週一好 !
      祝妳每天都開開心心 !

      刪除
  17. 早晨,Eddy!
    祝健康快樂!享受吃喝!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand , 早晨 !
      謝謝祝福 , Eddy 亦祝妳吃喝玩樂 , 健康如意快樂 !

      刪除
  18. Eddy又到英國渡假啦!
    檸檬還比香港便宜,超讚啦!

    回覆刪除
  19. Ma Grand , 早晨 , 英國的春天是最舒服的季節 , 每天溫度 10 多度 ,
    每天都有太陽 , 很小下雨 , 所以又吸引我來這裡渡假 !
    這裡生果一般平宜 , 如一英鎊便可在超市買到一袋 8 個漬甜加拿蘋果 ,
    一英鎊便可買到 4 個檸檬 , 一大盒大大隻的士多啤利 , 所以我每天都吃
    好多生果 !

    回覆刪除
  20. 下午好,Eddy!
    享受生果餐!
    健康又放心!
    天氣雖然10'C,但不會太冷,跟香港有點差別喔!

    回覆刪除
  21. Ma Grand , 晚上好 !
    英國春天氣溫 10 多度 , 不會太凍 , 因到下午有陽光 ,
    這時的天氣最好 , 好小下雨 , 每天都享受陽光 , 春天的
    生果出產多而且價錢平 , 昨天買了一盤紅提子約 3 磅重只賣 1 英鎊 !

    回覆刪除
  22. 復活節愉快,Eddy!
    陽光一出暖洋洋,
    蔬果平靚正要多嚐...
    祝享受節日樂趣喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand , 復活節愉快如意 !
      Eddy 住的家好近市中心 , 中心有一攤檔 ,
      每次我幫襯女店主買 1 , 2 英鎊生果 , 女店主都會叫我 打令 ,
      我離開時她又會叫我 : 打令 , 保重 , 哈哈 , 有人叫我打令都幾開心架 !

      刪除
  23. 真是懂得享受人生喔,Eddy!
    隨時隨地enjoy生活,一句打令已受落!

    回覆刪除
  24. 哈哈 , Ma Grand , 我就是喜歡英國人的禮貌和人情味 , 在這裡 , 進入
    餐廳或洗手間 , 前面人進入時會留意後面是否有人 , 都會擋著門不會像香港自己進入了就放手讓門關上 , 曾見一小童因緊隨人進入商場 , 而被門撞爆鼻樑骨受傷 , 早前我因買得太多東西 , 其中一袋跌在地上 , 路過的人即時為我拾起交給我 , 在香港搭船 , 見一女士在落船時跌倒
    , 書本什物散在甲板上 , 竟然無人幫助她而直行直過 , 幸得水手幫助她, 見她流淚感謝 !

    回覆刪除
  25. 下午好,Eddy!
    又到小週末!
    你仍然在英國渡假嗎?

    回覆刪除
  26. Ma Grand , 晚上好 !
    是呀 , Eddy 仍在英國 , 剛去市中心餐廳吃完炸魚薯條餐回來 ,
    吃得好飽 , 之後在市中心賣菜攤檔用了一英鎊買了 4 個大甜橙 ,
    又用一英鎊買了兩大條白蘿蔔 , 回家煮晚飯 !

    回覆刪除
  27. 看來Eddy在英蠻寫意呢!
    又懂得享受生活,真替你高興!

    回覆刪除
  28. Ma Grand , 謝謝妳 !
    Eddy 是越來越喜歡英國的生活 , 因為這裡的社會祥和 ,
    制度完善 , 風景怡人 , 人人開心 , 物價平宜 , 所以一年
    中我會來英國渡假幾次 !

    回覆刪除
  29. 下午好,Eddy!
    謝謝你來fb支持Ma Grand!
    看來你在英樂不思蜀囉!

    回覆刪除
  30. Ma Grand , 晚上好 , 哈哈 , 在英國多時間 , 而Ma Grand 的 Facebook 又吸引 ,
    所以多看 !

    回覆刪除
  31. Eddy好!
    愉快週日!
    Eddy上fb支持Ma Grand,
    Ma Grand感動喔!

    回覆刪除
  32. Ma Grand , 週曰好 !
    Ma Grand 的 Facebook 內容豐富 , Eddy 又有時間 , 所以多了去看 Facebook !

    回覆刪除
  33. 下午好,Eddy!
    看來英國生活比香港更寧靜更有規律!
    打開電腦亦接軌到世界每個角落,可靜可忙...
    還可種花剪草,....居住環境比香港寬敞.
    Eddy悠閒,Ma Grand間接得益!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ma Grand , 香港今晚的無線新聞報導及愛回家 , 食平 d d 等劇集節目 ,
      這裡晚上就可以免費收看 , 這裡春天花草樹木 茂盛 , 環境優美 , 物價平宜 ,
      生活閒適 , 所以我才常來渡假 !

      刪除