2017年8月16日 星期三

人死後是會輪迥轉世 , 你相信嗎 ?


10 則留言:

  1. 以上的分享,我也曾聽閒,但我平常心面對,不過臨終前心唸唸南無呵彌陀佛,都值得參考!

    回覆刪除
    回覆
    1. Stella , 我在英國因為悶所以经常上 youtube 看好多宗教
      有關人的輪迴再生的短片 , 所以有感而發寫這篇文章 , 我
      相信這個世界上不只有一個神 , 所以無須改變他人的信仰 o
      不過我深信無論天主教、佛教也好都是導人向善 , 多行善事才
      有好報 o

      刪除
  2. 睇下孫中山後生個樣同古巨基個樣,呢個世界真係有好多好奇妙嘅事情,😂但我就始終偏向相信死後一切歸於虛無呢個諗法。🍃

    回覆刪除
  3. 我去睇過孫中山 17 歲時既樣子 , 真係似古巨基喎 !
    因為我在三個多月前曾在一大霧夜見到靈體 , 所以
    我深信有輪迴再生的事 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 這類問題好神秘
      又或者。相信者或某類人的腦電波更易接收靈異空間的信息亦未可知

      刪除
    2. Yumi ,非常同意你所講的話 , 我便是這類人 ,
      那天大霧夜 , 我就遇上一個靈體 ,當時在回家的路口 , 見有大霧就用電話影相 , 但在電話的影像就見到他 ,穿上衣服著上鞋和普通人一樣 ,
      但奇怪是電話影到的只是一團霧 ! 之後幾天經過那處我都說: Sorry,我不是有意去影你的 , 但結果有一晚深夜他來了我的家!

      刪除
    3. 我嘅諗法就比較矛盾,我相信呢個世界有鬼魂,但我就一直堅持死後一切歸於虛無呢樣嘢。

      刪除
    4. Teddy , 每人都有自己的信念 , 有人是從來不信有鬼神 ,
      因為他說從未遇上 , 我信是因為自己遇上幾次靈異事件 ,
      幾次都是唸天主經而保護自己 !

      刪除
  4. 祝賀小E生活繼續愉快!身體健康!事事如意!

    回覆刪除
  5. Stella , 祝身體健康 , 事事如意 !

    回覆刪除