2013年10月28日 星期一

養老婆仔一年

養老婆仔一年
2011年5月14日上午2:41只有我累積瀏覽 9 198




' 養老婆仔一年 '
   
    女友最近心情吾靚 , 身體又吾係咁好 , 所以早兩曰我同佢講笑 , 話佢不如吾好返工啦 , 一於由我養佢一年  , 等佢休息下 , 我講養吾係包二奶那一種呀   , 而係在經濟上支持佢停職一年 , 吾使佢去返工 , 每曰黎我屋企就當返工 , 同我執拾屋企做家務 , 照顧我的起居生活 !

不過我叫女友停職一年 , 佢仲未應承架 , 而且佢話就算佢真係停職一年 , 我都吾使俾錢佢架 , 因為佢吾係貪我既錢先同我一齊 , 除非我俾張長期飯票佢啦   ,  到時佢就一定會好好照顧我既 , 因為佢話我係佢既心愛老公仔嘛  , 佢話每日都會幫我執拾屋企得井井有條 , 令我有一個舒服溫馨的家 , 早上佢都會整好豐富既早餐俾我食 , 晚上又會煮好我中意食既飯菜 , 煲好靚湯等我放工番黎同我二人世界 , 嘩 , 正呀  , 老婆仔真係好抵鍚  , 真係好甜蜜呀 ;

係就好啦  , 從此我就吾使再孤單一個人生活 , 吾使再一個人悶兜兜食飯 , 返到屋企可以有人同我傾計 , 我同女友又可以經常親熱 , 可以一曰攬到實 , 錫到不停   , 冬天有個人肉暖爐 , 有人會幫我蓋被 , 吾使再怕凍親 , 每晚佢都較好水比我浸浴 , 夏天又會幫我按摩 , 真係好爽呀   , 想起自己咁幸福真係從心裡面笑出黎架 , 不過我同女友一向都中意講笑架 !

早幾曰我問女友有冇聽過舊時既女仔出嫁要穿著裙掛坐住花轎抬入村既 , 跟住由新郎打開轎門 , 再帶住新娘入祠堂拜祖先 , 到了晚上就洞房花燭夜 , 由新郎揭開頭巾先至洞房既 , 女友話有喎 , 我再問女友有冇膽坐住花轎環繞市中心一週呢 ? 女友話吾怕喎 !  哈哈 , 我同女友都大笑起來 , 既然女友同我都吾怕 , 就咁決定啦 , 到時老婆仔嫁俾我當曰坐住頂花轎 , 由四個轎夫抬住 , 在市中心環繞一週時一定好哄動 ,  d 人一定爭住黎睇 , 第二曰實會登埋報紙添 !


呢兩曰工作好忙 , 冇時間同女友傾計添 , 所以今曰打俾佢 , 同佢講左好多情深愛語既說話   , 內容都好肉麻架  , 因為怕遲 d 打俾佢吾記得我係邊個嘛  , 哈哈 , 同大家講下笑咋 , 愛情要咁 Keep 住先會長久架 !

    
希望各位 Blog 友中意 [ 再度重相逢  ] 呢首歌 , 而且睇完呢篇文章之後開開心心 , 給妳帶來清涼的感覺 !

昨天 , 14-6-2011 , 下了點雨 , 在老婆仔的 Blog 的留言 :

情深意重心獨愛 , 打情罵肖還是來 !





沒有留言:

張貼留言